Selasa

Matematik Perlukan Latihan

Assalamualaikum..saya ucapkan kepada pengunjung yang sudi singgah di halaman ini. Insyaallah saya akan berkongsi dengan anda sesautu yang jarang anda lakukan. Anda semestinya menitik beratkan pelajaran anak-anak anda. Betul? Anda sanggup untuk mebeli buku yang harganya berpuluh ringgit untuk anak-anak anda. Betul atau tidak?

Jikalau betul ianya adalah sifat semula jadi ibu bapa yang mahukan anak-anaknya menjdai seorang yang berguna di masa hadapan. Alhamdulillah.

Rata-rata anak kita mesti mempunyai subjek yang mereka kurang atau lemah. Bagi saya, anak saya mempunyai masalah dalam matematik. Saya rasa anak anda pun begitu, betul atau tidak?
Kalau betul anda tepat untuk berada di dalam laman saya ini.

Anak saya amat lemah dalam matematik sebelum ini, semasa darjah empat dan darjah lima anak saya sering mendapat markah sekitar 50-65 peratus sahaja. Ini amat membimbangkan saya. Akhirnya saya membeli buku-buku latihan yang berada di pasaran. Namun pada peperiksaan penggal pertama tahun 2009 di sekolahnya keputusan anak saya masih begitu. Jadisaya tidak tahu hendak berbuat bagaimana lalu berjumpa dengan rakan saya seorang guru matematik dan memberitahu masalah saya.

Dia menasihatkan saya supaya mengajar anak saya latih tubi berdasarkan solan sebenar dan soalan percubaan. Saya berusaha dan bertawakkal. Saya memantau anak saya melakukan latihan dan nampak sedikit peningkatan sewaktu peperiksaan percubaan UPSR negeri Perak.

dan Akhirnya ALHAMDULILLAH dia mendapat A dalam Matematik UPSR. Alhamdulillah.

Jadi di sini saya ingin mengesyorkan rakan-rakan supaya dapt mengeluarkan sedikit pengorbanan untuk anak-anak tuan-tuan sekalian.
SAYA PERKENALKAN KERTAS SOALAN RAMALAN MATEMATIK 2010 UNTUK UPSR, PMR dan SPM.

INI IALAH KOLEKSI KERTAS SOALAN SEBENAR PEPERIKSAAN MATEMATIK
DALAM PAKEJ INI TUAN-TUAN AKAN MENDAPAT

1. SOALAN PEPERIKSAAN SEBENAR YANG LEPAS

2.SOALAN PERCUBAAN NEGERI YANG LEPAS

3.SOALAN LATIH TUBI YANG MENEPATI KEHENDAK LEMBAGA PEPERIKSAAN

4.SOALAN YANG DISERTAKAN JAWAPAN DAN CARA KERJA BAGI SUBJEKTIF

5. SOALAN PERCUBAAN MATEMATIK UNTUK TAHUN INI YANG MANA KAMI AKAN KUMPULKAN DAN AKAN BERIKAN KEPADA TUAN-TUAN SETELAH SOALAN ITU KELUAR

SELAIN ITU KAMI AKAN MEMBERI BEBERAPA PAKEJ PERCUMA.

MESTI ANDA TERTANYA-TERTANYA BERAPA?

Cuma RM20 untuk kecemerlangan anak-anak anda. Insyaallah

SEKIAN DARI SAYA. SILA KLIK PADA GAMBAR JIKALAU TUAN-TUAN BERMINAT


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails